BEGIN AGAIN ~ MONA KASTEN

"BEGIN AGAIN"

Autor: Mona Kasten
Cykl: Again
Data premiery: 28 luty 2018r.
Wydawnictwo: Jaguar 
Moja ocena: 10/10


Allie Harper od bardzo dawna chciała zacząć żyć na nowo. A studia to idealny pretekst. Spokojne miasteczko Woodshill, wydaje się być najlepszym miejscem. Jednak zapał dziewczyny szybko mija. Gdy okazuje się, że musi mieszkać z nieznośnym i aroganckim Kadenem. Chłopak jest nieziemsko przystojny i zarazem pewny siebie. Allie nie uśmiecha się mieszkanie z nim. Zwłaszcza gdy ustala swojej zasady.

Jednak dziewczyna szybko odkrywa, że pod surową fasadą kryje się zupełnie inna osoba. Im bliże poznaje Kadena, tym trudniej jest jej nie złamać, zasad chłopaka. 


~~~~

Oooo nie wierzę?? Co tu się wydarzyło? Aż brak mi słów, żeby opisać co ta książka ze mną zrobiła. Po przeczytaniu notki z tyłu książki, od razu wiedziałam, że to będzie dobry wybór. Jednak nie spodziewałam się, że aż tak. Historia Allie i Kadena skradła moje serce bez reszty. 

"On ustanawia zasady-
a ona łamie każdą po kolei."

Już przy pierwszym rozdziale i dialogu pomiędzy bohaterami, poczułam do nich ogromną sympatię. Za równo Allie jak i Kaden to moje ulubione typy książkowych bohaterów. Ona- słodka i urocza, jednak jak trzeba to ogryzie się drugiemu. Trochę pyskata. On z kolei bad boy. Jednak tylko z pozoru. W głębi jest chłopakiem, który ma miękkie serce i nie pozwoli skrzywdzić swoich bliskich. Jednak w przypadku Kadena, maska złego chłopca nie była jakimś kaprysem czy młodzieńczym buntem. Był to swego rodzaju mur obronny. Nie chciał nikogo do siebie dopuścić. A jego zasady miały mu pomóc utrzymać dziewczynę z dala. Jednak to od samego początku były skazane na porażkę i nie powodzenie. 


" -Od samego początku znałaś zasady, Allie.
-I od samego początku były skazane na niepowodzenie. "  


Nie chce się tu za bardzo zachwycać. Ale "begin again" zasługuje na takie zachwyty. Na prawdę bardzo dawno nie czytałam takie cudnej książki. Pochłonęłam ją niemalże na raz. Historia Allie i Kadena, należy do takich od których, choć by się waliło i paliło, nie da się oderwać aż nie pozna się zakończenia. A gdy dowiemy się już, jak zakończyła się ich historia, to smutek spowodowany tym, że to już koniec jest nie do wytrzymania. Tak było przynajmniej w moim przypadku. I bardzo się cieszę z tego, że autorka zdecydowała się kontynuować tę serię. I mam nadzieję, że w pozostały dwóch tomach nadal będą się przewijać losy Allie i Kadena. Jejku, już nie mogę się doczekać, aż sięgnę po kolejną cześć. 


Książkę czytało mi się niesamowici szybko. A czas spędzony przy niej, to czysta przyjemność. Dużo śmiechu, spowodowanego nie tylko przez słowne potyczki bohaterów. Jednak znalazło się kilka chwil, w których książka wprowadziła mnie w smutny nastrój, a nawet wzruszyła. To wszystko za sprawą bohaterów, których wykreowała Mona Kasten. Każdy z nich był wyjątkowy, od początku do końca przemyślany. Nie tylko główne postacie, ale również te drugoplanowe. Każda z nich miała coś w sobie. Nie ma postaci, której bym nie lubiła. Nie oszukujmy się w tej książce nie ma nic, co by mi się nie spodobało. Jak bym mogła dała bym jej 11/10. 


Historię Allie i Kadena, polecam każdemu. Fanom romansów jak i tym którzy, nie przepadają za tym gatunkiem. Ponieważ wiem, że ta książka może to zmienić. Naprawdę, to co zrobiła ta autorka, aż brak mi słów żeby opisać jak bardzo mi się podobała ta książka. Mam ogromną nadzieję, że w pozostałych tomach będzie to samo. Tak samo pokocham, historię bohaterów. Już nie mogę się doczekać, aż ją poznam. I mogę zagwarantować, że do "begin again" wrócę jeszcze nie raz. 







Komentarze

Popularne posty