CO SIĘ DZIAŁO W MAJU

"Maj 2018"

Maj pod względem czytelniczym, był jednym z lepszych miesięcy w tym roku. Na pewno spowodowane jest to tym że skończyłam szkołę średnią i już od połowy tego miesiąca mogłam oddać się swojej pasji. Jednak z umiarem.  Swój wolny czas podzieliłam. Pomiędzy czytaniem książek, a oglądaniem seriali. W końcu netflix, dopadła również mnie. 

W tym miesiącu podjęłam pierwsze swoje współprace z wydawnictwami. Każda mnie cieszyła i była czymś nowym. Jednak wśród nich pojawiła się jedna perełka. Oczywiście mowa tu o mojej ukochanej Colleen Hoover i jej nowej książce "Without Merit". W chwili gdy dostałam  e-maila z potwierdzeniem współpracy, nie wiedziałam czy płakać  czy jednak skakać ze szczęścia. A gdy książka do mnie dotarła odrazu się za nią zabrałam. 
Sam fakt, że wydawnictwa chcą ze mną współpracować jest dla mnie dużym osiągnięciem oraz sprawia mi dużo radości. Mam nadzieje, że w przyszłości, również pojawi się kilka ciekawych propozycji współpracy. 

  1. Moje serce w dwóch światach ~ Wydawnictwo znak ~ 06 czerwca 2018r.
  2. Spętani przeznaczeniem ~ Wydawnictwo Jaguar ~ 23 maja 2018r.
  3. Without Merit ~ Wydawnictwo Moondrive ~ 20 czerwca 2018r.
  4. The foxhole court ~ Wydawnictwo Niezwykłe ~ 16 maja 2018r. 



~~~~


W maju przeczytałam 4 książek. A trzy z nich mogę polecić z czystym sumieniem. Także maj,  pod względem treści jak najbardziej mnie zadowala. Zaczęłam również dwie inne książki, których niestety nie udało mi się skończyć w tym miesiącu.

  1. Pięć sposobów na upadek ~ K.A. Tucker [ 7/10 ]
  2. Moje serce w dwóch światach ~ Jojo Moyes [ 5/10 ]
  3. Without Merit ~ Colleen Hoover [ 10/10 ]
  4. Intryga ~ L.J. Shen [ 8/10 ]

Te cztery książki, łącznie dały 1 669 stron.


~~~~

Oczywiście trzeba było jakość uczcić koniec szkoły i matur, więc nie mogło obejść się bez zamówienie. Tym razem postawiłam na księgarnie internetową "nieprzeczytane.pl". Zamówiłam 5 książek, ale do tej pory przeczytałam tylko jedną. Mam nadzieję, że nie jestem w tym sama i nie tylko ja zamawiam dużo więcej niż jestem w stanie przeczytać.

Nowości, nie nowości które się u mnie pojawiły to:

  1. Jesteś moim światłem ~ Abbi Glines 
  2. Intryga ~ L.J. Shen
  3. To zdarza się tylko w filmach ~ Holly Bourne 
  4. Tylko pocałunek ~ Denise Hunter 
  5. Begin Again ~ Mona Kasten 


Mam nadzieję, że w czerwcu nadrobię te książkowe zaległości. Ale jak do tej pory tylko przybywa mi książek do czytania zamiast ubywać. A w czerwcu szykuje się wiele premier na które czekam. Więc wątpię żeby stos malał.  







Komentarze

Popularne posty