CO CHCE PRZECZYTAĆ W TE WAKACJE

Już dwa miesiące moich, najdłuższych wakacji za mną. Sam nie wiem kiedy to minęło. W tym czasie przeczytałam tylko, albo aż 10 książek. Na szczęście przede mną jeszcze długie 3 miesiące i cała lista książek które chce przeczytać. A lista zamiast się kurczyć robi się coraz dłuższa. Chyba nic już na to nie poradzę. A jedyne co może mi pomóc, spis książek i sukcesywne ich wykreślanie. 

Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce.

~~~~

Jak wiadomo wakacje to idealny czas, na nadrabianie również kinowych zaległości. A w tym roku były aż dwie premiery, z filmem oraz kinem w tle. 

☀︎ To zdarza się tylko w filmach ~ Holly Bourne
☀︎ Wieczór filmowy ~ Lucy Courtenay  


Oczywiście nie może zabraknąć nowości, od jednego z moich ulubionych autorów.
☀︎ Poza rytmem ~ Brittainy C.Cherry  ✔️


A do tego kontynuacje tych niezwykłych serii, jakie zaczęłam.
☀︎ Chaos ~ L.J. Shen
☀︎ Trust again ~ Mona Kasten  ✔️
☀︎ Tylko pocałunek ~ Denise Hunter

Czasem lubię też spędzić wieczór a lampką wina i książką która wyciśnie trochę łez ze mnie. I ma nadzieje, że te książki właśnie takie będą. 
☀︎ Listy do utraconej ~ Brigid Kemmerer
☀︎ O wiele więcej ~ Kim Holden
☀︎ W blasku nocy ~ Trish Cook  

A jak żeby inaczej, książek z nieco pikantniejszym wątkiem też nie może zabraknąć. 
☀︎ Bossman ~ Vi Keeland ✔️
☀︎ Revved ~ Samantha Towle

W te wakacje ma również ochotę na mały re-read i nie przypadkowych książek, tylko tych od których(że tak powiem) to się zaczęło.
☀︎ love, Rosie ~ Cecelia Ahren
☀︎ Hopeless ~ Colleen Hoover

W te wakacje mam ochotę również zrobić re-read książki, którą również polecałam na wakacje. 
☀︎ Making faces ~ Amy Harmon

W tym roku miałam w planie zabrać się za jakiegoś klasyka, a tak coś  czuję że wakacje to idealny czas na to.
☀︎ Duma i uprzedzenie ~ Jane Austen

 W domu na półkach, również mam tyle książek, które wręcz proszą żeby 
je w końcu przeczytać. 
☀︎ Chłopak z sąsiedztwa ~ Susan May Warren
☀︎ Cztery sekundy do stracenia ~ K.A. Tucker
☀︎ Dance, sing, love. Miłosny układ. ~ Layla Wheldon

~~~~ 

Są to jedynie książki, które zostały już wydane. A tyle premier jeszcze się szykuje.  Lista pewnie jeszcze troszkę się wydłuży. I to dwa razy. 




Komentarze

Popularne posty