CO POLECAM NA WAKACJE?

Książki idealne na lato.


W moim przypadku wakacje zaczęły się już ponad dwa miesiące temu. W tym czasie zdarzyłam przeczytać kilka książek. W poprzednie wakacje też było kilka tytułów, godnych polecenia. A jako że dla większości ten długo wyczekiwany czas wakacji dopiero się zaczął, postanowiłam stworzyć małą polecajkę. 


Postanowiła że będzie to 8 tytułów jednak pewnie tak nie będzie. Serie robią swoje. A warto też i o nich wspomnieć. 

☀︎ Begin again ~ Mona Kasten
Oczywiście tego tytułu nie mogło zabraknąć w tym zestawieniu. To jest moja aktualna książkowa miłość i chyba długo, żaden inny tytuł tego nie zmieni. A dużym plusem jest to, że bardzo wciąga. Więc jest   idealna na leniwe wakacyjne dni.

☀︎ Slammed/Point of retreat ~ Colleen Hoover
Oczywiście, nie mogło nie wspomnieć o mojej ukochanej autorki. Jednak zdecydowałam się na coś, co sama nie tak dawno skończyłam. Czyli dwa pierwsze tomy serii "Pułapka uczyć ". Pierwszy śmiało możecie zabrać ze sobą na plażę, jednak drugiego nie radzę. Chyba że chcecie zalać się łzami publicznie. 
☀︎ Pięć sposobów na upadek ~ K.A. TUCKER 
Jest to pierwsza książka jaką przeczytałam w te wakacje i zdecydowanie jak najbardziej trafiona. Lekka i przyjemna. Mimo, że troszkę grubasek to szybko się czyta. A poczucie Reese po prostu w punkt. 
☀︎ Taniec ze świetlikami ~ Denise Hunter 
Jest to drugi tom z serii "Chapel Springs". Dużo lepszy niż jego poprzednik. Sama zaczęłam od tego tomu i zdecydowanie nie żałuję. A z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że śmiało możecie czytać bez znajomości pierwszego tomu.

☀︎ Love, Rosie ~ Cecelia Ahren 
Sądzę, że większość oglądało filmu. A przynajmniej słyszało o nim. Sama oglądałam go z milion raz. Jednak książka to jest dopiero coś. Może nie lepsza, co inna niż ekranizacji. Osobiście mam w planie zrobić reread w te wakacje. 

☀︎ Seria " Sea Breeze" ~ Abbi Glines
Miałam nie polecać żadnych serii, jednak ta tak bardzo kojarzy mi się z wakacjami, że nie mogła bym wam jej nie polecić. Sama przeczytałam całą serię w zeszłe wakacje.  

☀︎ Ponad wszystko ~ Nicola Yoon
Jest to kolejna książka, jaką możecie kojarzyć ze względu na jego ekranizacje. Jednak film a książka to znowu inna bajka. Sposób w jaki jest napisana ta książka, bardzo kojarzy mi się z wakacjami. Sama nie mam pojęcia czemu. A do tego ten motyw oceanu i Hawaii.

☀︎ Making faces ~ Amy Harmon 
Ta pozycja może nie do końca jest wakacyjna, jednak mi się właśnei z 
nim kojarzy. Ponieważ przeczytałam tę książkę, właśnie w zeszłe wakacje. Nie jest ona łatwa i przyjemna. Skłania na prawdę do wielu refleksji. A myśle, że w tym szalonym i wolnym od zmartwień czasie, też trzeba znaleźć chwilę na to żeby usiąść i zastanowić się co jest ważne. 


Na koniec zrobiło się trochę poważnie. Jednak co zrobisz. Choć myśle, że wakacje są dość długie(choć zawsze mogły by być dłuższe), żeby możemy znaleźć czas na wszystko. Tą przyjemną lekturę jak i trochę mniej. I kilka chwil na refleksje. Jednak w większości, są to lekkie tytuły. W sam raz na plażing czy inne podobne atrakcje.  

Koniecznie podzielcie się ze mną swoimi książkami idealnymi na lato. Może na coś się skuszę i przeczytam jeszcze w te wakacje. 








Komentarze

Popularne posty