30 KSIĄŻEK KTÓRE CHCE PRZECZYTAĆ !

To już dziś! Mój bookstagram obchodzi pierwsze urodziny! 

Z tej okazji postanowiłam przedstawić wam listę 30 książek, które chce przeczytać przez kolejny. Nie chcę sobie stawiać jakichś ambitnych celi 50 a o 100 książkach nawet nie wspomnę.  Będę szczęśliwa jeśli uda mi się przeczytać połowę z tych książek. 🖤

  1. Biegając boso ~ Amy Harmon 
  2. Love & Luck ~ Jenna Evans Welch
  3. Love Line ~ Nina Reichter 
  4. Jeden dzień ~ David Nicholls 
  5. Cudownie tu i teraz ~ Tim Tharp
  6. Rozważna i romantyczna ~ Jane Austen
  7. Duma i uprzedzenie ~ Jane Austen
  8. Wichrowe wzgórza ~ Emily Jane Bronte
  9. Chroń ją ~ K.A. Tucker
  10. Weteran ~ Katy Regnery 
  11. Dziesięć poniżej zera ~ Whitney Barbettie 
  12. Bez winy ~ Mia Sheridan
  13. Bez uczuć ~ Mia Sheridan 
  14. Bez słów ~ Mia Sheridan 
  15. Dzień ostatnich szans ~ Robyn Schneider 
  16. Gus ~ Kim Holden 
  17. Chemia naszych serc ~ Krystal Sutherland 
  18. Woda, która niesie ciszę ~ Britainny C.Cherry
  19. Siła, która ich przyciąga ~ Britainny C.Cherry 
  20. Kontakt alarmowy ~ Mary Choi 
  21. Revived ~ Samantha Towel
  22. Pozwól mi zostać ~ Tijan 
  23. Miłość. I co dalej? ~ Tatiana Mindewicz-Puacz 
  24. Jesteś moim zawsze ~ M.Leighton 
  25. Transformersi. Super bohaterowie polskiej reklamy 80.-90.~ Agata Jakubczak
  26. Będzie bolało ~ Adam Kay
  27. Dziesięć płytkich oddechów ~ K.A. Tucker 
  28. Prawo Mojżesza ~ Amy Harmon
  29. Milion cudownych listów ~ Jodi Ann Bickley
  30. Prawda czy wyzwanie ~ Non Paratt

Moja lista nie jest imponujących rozmiarów, ani nie zawiera wyszukanych tytułów. Jednak wole stawiać sobie mniejsze cele niż zbyt ambitne i potem dołować się, że ich nie osiągam. ✨


Komentarze

  1. Bardzo fajny post :) Dwie pozycje dopisuję do swojej listy czytelniczej :') Jednak mamy bardzo podobny gust. Trochę książek nam się pokrywa :) U mnie część z Twojej listy przeczytane a część jeszcze czyta na przeczytanie :)
    Buziaki :*
    ~Zaczytana Anielka~
    www.zaczytanaanielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa, które to tytuły. 🤔
      Mamy bardzo podobny gust i to bardzo dobrze. Będę miała u kogo szukać inspracji, przy zakupach książkowych. 😅

      Pozdrawiam, itendswithquotes. 🖤

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty