LOVE LINE II ~ NINA REICHTER



"Love Line II" jak po samym tytule można się domyślić, jest to kontynuacja losów Beth i Matta.  Powracamy do Nowego Yorku, nowych intryg i podstępów, starych uczuć i związków.

„Prawda to prawda. Nie może być dobra lub zła."

Sięgając po tę książkę, byłam świeżo po przeczytaniu pierwszej części. Wszystkie emocje jakie we mnie wywoła były jeszcze śwież i o wiele lepiej pozwoliły mi się wczuć w tę historię. Choć w przypadku tej części było to zdecydowanie łatwiejsze. Od pierwszych stron akcja była bardzo dynamiczna, bez zbędnych opisów prozaicznych czynności, co spowodowało, że ciężko było mi się oderwać od książki.

W tej części o wiele bardziej polubiłam niektórych bohaterów a innych  jeszcze mocniej znienawidziłam. Mimo wszystko nie do końca rozumiem ich pojedyncze  wybory. Jednak takie właśnie jest, życie. Każdy z nas ma inne poglądy i do niektórych spraw podchodzi inaczej. Nie zawsze możemy wybrać to co byśmy chcieli, tylko to co powinniśmy. Myślę, że właśnie o tym jest ta książka. O nieustanej walce pomiędzy  tym czego inni od nas oczekują,  tym co sami myślimy, że jest dobre a tym czego naprawdę chcemy.

"Love Line II" to taka książka, którą się naprawdę przeżywa. Odczuwa się wszystkie emocje, głównych bohaterów. Kocha się i nienawidzi razem z nimi. I to jest coś czego nie dadzą nam Hollywoodzkie  filmy. 

Jedynym minusem tej części jest szybkie zakończenie. Zbyt szybki. Osobiście mam wrażenie, że kilka kwestii jest nie wyjaśnionych. A inne tylko tak pobieżnie. 

„Że czasami wszystko rozpada się na kawałki  po to, byśmy mieli szansę poskładać je tak, jak chcemy.” 

"Love Line II" to książka warta uwagi. Dobra dla każdej kobiety. Ma wiele wątków i postaci, a wszystkie są inna, pod każdym względem. Myślę, że każda z Nas znalazła by postać z którą mogła by się utożsamić. Też mam swoją jedną, ale nie będę zdradzać. 


Komentarze

Popularne posty