MOJE PLANY CZYTLNICZE NA JESIEŃ

Hej, hej!🍂

Na dworze coraz bardziej czuć już jesień. Z dnia na dzień, wieczory robią się dłuższe. Powoli nabieram coraz większej ochoty na siedzenie w domu, z herbatą pod kocem. Do takich leniwych dni, idealnie pasuje książka, bądź jakiś film czy serial.  

Na moich półkach, znajdują się stosy nieprzeczytanych książek. Postanowiłam je uporządkować i przy okazji wybrać kilka, takich, które przeczytam jeszcze tej jesieni. 

Zdecydowałam się na jedną dylogia, o tematyce postapokaliptycznej. Mam ogromną nadzieję, że będzie mi się podobać tak bardzo jak to było w przypadku książek, z serii "Niezgodna".
A książki o których mowa to "Paragraf 5" oraz "Rebelianci" autorstwa Kristen Simmons.

Kolejna pozycja, którą mam w planach, to "Prawie jak gwiazda rocka"  autorstwa Matthew Quick. Ta książka, znajdowała się, również w moich planach czytelniczych, w zeszłym roku. Ale wyszło jak wyszło. 

Jak wiecie, lub nie wiecie. Uwielbiam film "Jeden dzień" i mimo, że znam go już na pamięć, nie zaszkodzi przeczytać książki. Jestem ciekawa czy spodoba mi się tak samo jak ekranizacja. Czy może bardziej. Mowa oczywiście o książce "Jeden dzień" Davida Nichollsa. 

Postanowiłam, również siegnąć po "Milion cudownych listów" Jodi Ann Bickley. Słyszałam o niej wiele dobrego. Oby się sprawdziło.

 Zdecydowałam, że czas najwyższy sięgnąć po jakiś klasyk. Wybierałam pomiędzy czterema tytułem, które znajdują się na moich półkach. Ostatecznie stanęło na Emily Brontë i jej "Wichrowe wzgórza".

W zeszłym roku, miałam podejście do "Szukając Alaski" Johna Green'a. Jednak przy 80 stronie się poddałam. Bardzo chciałam bym ją w końcu skończyć . I mam nadzieję, że tym razem się wciągnę, tę historię. 


Specjalnie, na jesień kupiłam 3 nowe książki. Dwie z nich to tegoroczne nowości. Jedna nieco starsza, bo z zeszłego roku. Mowa o 2 tomie z serii żywiołów, Brittainy C.Cherry, czyli "Ogień, który ich spala". Jest to jedna z moich ulubionych autorek, jak narazie przeczytałam 4 jej książki. Jednak wolę dawkować sobie tą przyjemność. 

Kolejna to "Biegając boso" Amy Harmon. Czytałam tylko jedną książkę, z pod pióra tej autorki i bardzo mi się podobała. Jestem ciekawa, czy będę fanką jednego tytułu, czy ogólnie twórczości Amy Harmon. 

"Bez lęku" Mii Sheridan, to moje pierwsze spotkanie z tą autorką. Jestem bardzo ciekawa, jej twórczości. W większości jest zachwalana. Choć słyszałam, ze tytuł na który się zdecydowała, to jeden ze słabszych. Zobaczymy, jak będzie.

 Oto moje plany czytelnicze na jesień ~ 10 książek. Zobaczymy czy uda mi się je przeczytać. Będę zadowolona, jeśli uda mi się choć z połową tych tytułów. Planuje nie kupować nic więcej i skupić się na czytaniu książek z mojej listy. Jednak jak przeglądam zapowiedzi wydawnicze na jesienne miesiące, nie mogę się oprzeć chęci, zamówienia czegoś nowego. 
Trzymajcie kciuki za mnie i moje postanowienia. Oby udało mi się wytrwać. 

Jeśli czytaliście coś, z listy powyżej i chcecie się pdzielić opinią i podpowiedzieć od czego powinnam zacząć, była bym wdzięczna.  Aktualnie mam ochotę zacząć każda z nich, jednak wiem że jest nie możliwe. 


 Zaczytanego dnia!!  

Komentarze

Popularne posty